- snart tattoo =)

inte länge kvar nu, börjar bli lite nervös nu ! för vet inte exakt hur stor och så jag vill ha...men men det fixar sig då :) lättare att se när dom ritar på och såå ! =) jag kommer ha sån smärta då, jag tror det kommer göra 100 gånger värre ont denna gång :/ men men så är det !!

nu måste jag laga lite mat, köttfärslimpa, kantarellsås och pasta :)

imorse var jag ute och gick typ 50 minuter innan jag åt frukost !!
Har även bestämt mig att jag inte får äta nå mer godis och sånt !! det är liksom dax nu att bara sattsa på träningen och äta någolunda rätt =) inte alltid men oftast !

nu är det hård träning som gäller =) step ikväll =)



/ Liiindaaa *


- I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0