- Lunch =)

tänkte att jag skulle skriva några rader här då jag ändå inte har nått att göra...:) haha..har lunch i en timme och har mycket råkigt !!
det är så tråkigt att jobba, vill ha ett nytt jobb är mycket less på detta nu..men men alltid finns det sånna dagar då det är tråkigt..men ibland är det kul oxå :)
fryser gör jag oxå..blir alltid så när man nyss ätit lite..

hmmm när ska kärleken ta och komma till mig då ? det är mycket dött på den fronten måste jag säga...eller så kanske jag måste komma till den..vem vet ! inte då jag..

inte vet ja vad jag ska skriva heller..har lite torka det händer inte så mycket i mitt liv..Mitt liv består av jobb TRÄNING och ja inte så mycket mera, prata i telefon med dom vänner man inte träffar så ofta..Emma ta och kom hit nu...:)

och jag höll på att glömma att jag ska ju tattuera mig nästa vecka :) vilken fest :) kommer vara döende efter det, men så är det alltid i början..ska ta och boka en till tid oxå :) för vet vad min nästa tatto ska bli :) men som med förra så kommer jag säkert säga att jag aldrig mer ska tattuera mig för det gjorde ju så ont..men men den smärtan har jag nu glömt ett år senare :)

längtar tills fredag då min fina moster kommer :) ska bli kul att gå på bröllop på lördag oxå :)

har nu 35 minuter kvar på min lunch..undra vad jag ska hitta på :)

allt känns bara tugnt och jobbigt och vad är ditt problem ??????????????????????????????????? jag fattar ingenting !

hoppas på en fika eller lunch imån med en vän :)

nu är det snart disken som väntar på mig...hahaha

/ Lindaa *

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0