- Dålig uppdatering här..

Mycket dålig uppdatering här men min tid räcker liksom inte till :) blir mest facebook när jag är på datan :) men men ska försöka bli lite bättre om det finns nån som läser..vore ju kul om ni kunde kommentera lite så jag vet vem som läser :)

På sista tiden har mina dagar sett ut såhär jobba, träna sen mysa med min finaste :) Älskar dig hjärtat <3
Träningen går verkligen mycket bra :) förra veckan blev det 5 dagars träning kanske lite för mycket..brukar bli 4 dagar :) det är mage/rygg ABS, Step 2 dagar i veckan och sen Arobics, styrka, stretch heter ett nytt pass :) kul kul :) sen blir det lite gym träning med..man vill få lite magmuskler, men jag tror det kommer :) känns bra ibland men vågen vill inte som jag vill..men men ! det kommer det med..jag är nästan säker, den viktiaste i mitt liv tror på mig och då blir det bra :)

- har oxå träffat Therese en mycket trevlig och underbar tjej :) så vi taggar varandra på gymmet :) blir även lite luncher och stan..kul att jag träffade dig :) blir oxå lite innebandy framöver hoppas jag :) hennes kille spelar ju i ibf falun..


nu ska jag vila lite innan jag ska ta tag i disken :) har nyss lagat kall skaldjurspaj så gott :)


ikväll blir arobics, styrka och stretch :) sen det bästa av allt med den bästa som finns :) MYSSS <3

ska snart ner på stan och betala resan, snart får man börja räkna ner :) wiiiie, jag längtar :) 

I Lööve yoou ! :)

/ Liiindaaa :)


'

har kommer en bild på the tatttooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0