- YES =)) helg nuu :)

shit jag är så dålig på att skriva här..men men har lite annat för mig :) haha..

är ju långledig och allt nu :) yeeah..så himla skönt :)
Ikea imån med kusin assi :) och så träffa elin där..så längesen jag träffa henne nu :/ inte bra, men det blir ju lätt så när man bor så långt ifrån varandra :(


OCH ETT STORT GRATTIS TILL MIN VÄN MAJA SOM FYLLER ÅR IDAG =) kom ihåg det i sista sekund, ledsen..så har pratat med henne ett bra tag nyss..så längesen sist bara :( måste bli ändring på det =) saknar ju dig massor, och nu har du ju flyttat med :/

annars händer det väl inte så mycket förutom att jag inte gillar några töntar på jobbet..som är helt dumma..fattar inte vad jag gjort för att förtjärna så mycket skit från er.. sen har jag ju mina bästa som jag är glad över..några vetting att prata med iaf :) tur det !
vi har fått nya praktikanter med denna vecka..tjejen Linn verkar bra och snäll..nån tjej att prata med kanske :) vore ju inte helt fel..

Var på cabbare igår och kolla på min kusin sarah som sjöng :) såååå fint :) du är bra kusin =) <3


hann oxå med lite mys ;) hihi..


tack för smset ;) du är guld värd, finns ingen som du =) den bästa !


- Tror jag ska ta och boka en tatueringstid nu :) är nog dax för en ny en nu :)


/ Lindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0