- soligt och man är glad :)

några dagar sen jag skrev nu..
har varit i toftbyn sen i torsdags..
sista april blev det grilla med farmor och lite kusiner :) kul kul :)
fredag jobba och sen spela lite kort med farmor och harry :)
lördag rättviksmarkna :) sen grilla och sen träffa farmor och dom..
Idag har jag solat lite och en hjälpt till med veden :)
och nu sitter jag här hemma och kollar på lite tv..och saknar dig så himla mycket..
jag vill, men ändå inte och jag borde inte, men det är så jävla svårt, tror inte du fattar det..eller jag vet inte, tror inte jag orkar mer snart..

- jag älskar dig..



det finns en sak som jag inte fattar, du pratade med mig varje dag i en månad och sen slutade du bara..vad hände ? har jag gjort nått eller vad ? du måste ju inte prata med mig om du inte vill, men du kna väl iaf säga det då..för jag har försökt prata med dig utan nått svar :/..
har inte hört nått från dig på över en månad nu :/ och jag fattar ingen ting..





jag vet inte riktigt hur jag ska göra med nått just nu..vet bara en sak och det är att det finns ingen som du hjärtat <3


nu är det oc och kanske en macka, är ju ny vecka imån och då äre träning som gäller.. :) lite dåligt med det förra veckan..
måste skicka ett sms till den vackra med ;)


/ Linda *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0