- Snart snart =)

Sitter här och väntar på att jag ska börja med maten =) ska bjuda mamma och dom och farmor och harry på mat :) Pizza och pizzasallad :) det var det mamma ville ha..hihih !

igår så jobba jag kl 6-15 sen handla allt tils idag och sen gjorde jag pizzasalladen och ja gissa vad som hände då, jo jag råka skära mig i fingertoppen..så jävla typskt :/ så nu blir det bara att jobba med vänster hand..inget som jag är så bra på..men men det får gå..man är ju kock :) haha..sen cykla jag ner till stan i spöregn..och träffa jossan och fika på stan...Sen vid kl  så kom Linnea och vi åt mat på Tzatzikiiiii :) och det var sååå gott :)

Sen vid typ 8 var det dax för en kvällpromenad med jossan :)
Och så gjorde vii några killar på vespa en god gärning oxå så dom inte åkte in i en poliskontroll alla 4 på vespan..dom kom springade sen och tacka oss så mycket :) det var snällt av dom att dom tacka...mycket man fick vara med om igår..innan såg jag polis jaga en kille på vespa, han körde omkull då..klantigt alltså..lika bra att stanna ju..polisen hade ju ändå sett han..

aja nu ska jag börja med maten :) men först måste jag packa upp tvätten..Har ju tvättat 9-11 idag med...så jobbigt att gå upp kl strax innan 9 :/

jag är så glad att du finns :) kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig..mest av allt i hela världen.. <3

jag saknar dig min underbara :) <3

nej fixa allt var det !!!

/ Lindaaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0