- Gårdagen bjöd på mycket :)

hela dagen började så som jag vill börja alla mina dagar resten av mitt liv med dig..
Sen stod det träning på schema :) knallade dit fast lusten inte riktigt fanns..men men ;)
Sen var det massa sol ute så efter min promenad hem från gymmet så tog jag fram bikinisen :) och sooola lite :) Härligt det..
och passade då på att ringa moster katta och snacka lite skit..:)
sen vare dax att snygga tills sig lite för kvällen, duscha sminka sig och fixa allt :)
bestämma kläder är ju inte det lättaste..men det blev jeans för en gångs skull, har nog aldrig på senare dar gått ut i jeans..men det gick bara bra :)
vid kl 5 satt jga mig på bussen till Helena..vi skulle förfesta lite..DET VAR JU PERSONALFEST PÅ HARRYS :) landstingsfest för er som inte vet, och ja där kan allt hända...haha !
vi började känna av alkoholen efter bara en så vi drack bara två innan vi gick till harrys vid halv 7..väl där var det bara dax att börja hinka i sig ;) haha..men vi åt lite mat först iaf..väldigt pepprig sås..men men ! då blev det lite vatten..!
sen blev jag ledsen oxå :( sånt som kan hända ibland..men mycket mycket skratt denna kväll med :) det gillar vii :)
gick iaf hem ganska tidigt !! Men en bra och lyckad kväll iaf :) allt i helhet var bra !
Sen när man skulle upp till jobbet vid 6 imorse så mådde man rent utav piss..så dålig :S men men..man lever väl bara en gång ?
så nu blire bara ligga på soffan..tror ja skippar maten..inte sugen på nått..kanske blir nått lite senare ikväll..
jobbigt med jobb imån med och på måndag :( sen sova en dag =)

TAck för att du finns ! Älskar dig mest av allt i hela världen :) <3 <3

/
* Lindaa *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0