- det finns bara en som jag älskar !

mycket mycket dålig uppdatering här måste jag säga..!

men så är det ibland när man har så mycket annat att tänka på och sen måste jag träffa mitt hjärta mycket med :) det är allt som betyder nått !
massa planer nu som jag verkligen vill ska slå in i framtiden :) vii smider planer som aldrig förr <3
vi är oslagbara tillsammans, det bara är så...vi är BÄST ! <3

JAG ÄLSKAR DIG !

och så har jag tränat en hel del ! men blir ju inte smal för det :/ det går icke som jag vill..


mycket mycket jobb oxå ! det är ju en del av livet så man kan ju tyvärr inte komma ifrån det !


- Saknar diig ; )

hittade en så bra rad på internet nyss idag som stämmer så bra in på dig:

Jag vill ge dig allt här i världen, men mitt liv vill jag dela med dig.. =)

allt för idag, skriver väl nått mer kul någon dag eller nått ! LEDIG HELG HAR JAG IAF !! =)

/ Lindaaa*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0