- Vill Ha Sommar NUUU !

sitter och funderar lite här =) men borde ju sova..men men sova kan jag göra sen, som jag alltid säger.. !
jobbar 7-13 imån...sen ledig torsdag =) yeesss en dag på denna vecka..tycker inte om det !

och jätte trött är jag oxå¨,kanske för att jag inte går och lägger mig i tid om kvällarna, men det är ju smällar jag får ta !!



- undra vilken väg man ska ta, känns som att jag kanske ska välja ! men att jag inte kommer att göra det !


- Jag är glad, men ibland arg och det är jobbigt !!!!!


NU VILL JAG HA SOMMAR OCH SOL =) punkt.


- _ _ _ _ _ _    _ _   _ _ _   _ _ _   _ _ _  =) haha..


nej nu lär ja sova,  !

natti natii natii...

Pusss&Kraam / Linda

Kommentarer
Postat av: Madeleine

- ! :)

2009-03-04 @ 19:56:51
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0