- underbar dag med strålande sol och en underbar kusin <3

ja så himla underbart väder =) har varit ute nästan hela dagen med min bästa och underbara kusin assi =) gick först ner till stan träffa henne där sen gick vi runt tisken och sola lite =) som tog sådär ett bra tag =) sen blev det lunch :) sen kolla vi bara runt lite på stan..ser fram emot när vi får lön så du och jag kan ut och shopa lite =) för det är vi ju bäst på...alltid hittar vi nått =)
så TACK för en underbart bra dag kusin =) Love you <3

älskar vädret snart blir det sommar =)


tänk att det kund vara så fint väder nu när jag hade ledig dag =) Känner mig bara så GLAD !

inge träning blev det idag heller :/ men men har iaf varit ute och gått.. men ville ju gymma :(
Tycker inte så mycket om att ut och springa..men kanske får lov att göra det ikväll iaf :/ för jag vill ju träna...Får ta och lyfta allt jag har hemma och göra sittups och armhövningar med..för orkar inte åka upp till lugnet och träna själv ! gjorde det ju i måndags med så...

Har iaf bestämt mig, per ska få hjälpa mig att hitta en bil, är så jävla trött på att inte kunna åka vart jag vill, när jag vill !!! så då kan jag göra vad jag vill när jag vill...det ska bli så skönt =) =) =) så jag längtar redan...har alltid velat ha en peugeot =) som alla verkar inte tycka om, men jag tycker dom är fina så en sån blir det nog =) om inte per kommer på någon annan snygg bil som inte är allt för dyr =)


nej nu ska jag fixa lite med maten =)


så jag kan ta tag i vilken sorts träning jag ska utföra sen =)


tack hjärtat <3 för att du finns och jag vet att du alltid ställer upp för mig, lika som jag alltid gör för dig ! =) 


snart helg igen, och jag har den roliga jobbhelgen att se fram emot :) yeeeeah va kul...hoppas på lite annat kul med =)


/ Lindaa*






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack själv kusin :). Än riktigt härlig dag!!!

2009-03-19 @ 09:43:08
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0