- snefylla..?

haha ja igår blev det lite för mycket eller ja lite för lite mat kanske man oxå kan säga !! haha ja jag vet vad jag ska skriva, jag drack iaf  inte så mycket men börja må skit dåligt..och resten får ni lista ut själva..............

och jag måste ju säga att head inte hade så skönt golv..tydligen så fick jag inte ligga i sängen efter ett tag..! ja man undrar ju..men jag fick iaf en filt och någon att kramas med =) det var snällt !
och stackars madde som fick lov att gå ut på krogen själv, fatta inte varför dom andra inte följde med..men men dom ville vara hemma..

Madde, min bästa vän,  <3

men jag hade ändå en bra kväll =) måste jag säga ! 


- You could have your choice of men but I could never love again, he`s the only one for me....

Har nyss varit hos madde och sett på film, det var en mycket konstig film måste jag säga..Tack för idag gumman ! <3


Nu måste jag hoppa in i duschen ! typ bara en halvtimme kvar tills mitt älsklingsprogram ONE TREE HILL =) Såååå BÄST !! =)


Pusss o kraam / Linda

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Premiärspya skulle du haft som rubrik ;) haha! får bli en bättre kväll nästa gång. <3

2009-03-01 @ 18:13:32
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0