- skoteråkning =)

sååå kul att åka skoter =) lånat min brors lite idag ! ska nog ta och göra det imån med...=) såååå himla kul och fort ska det gååå ! =)

men om jag ska få låna hans skoter nå mer då får jag inte berätta för mamma och pappa att han rökte idag när jag åkte förbi han..feströkte som han kallade det..Fan vad arg jag blev !!!!! hatar att dom ska röka, åkte lite senare förbi min andra bror och jo gissa han hade oxå en cigg i munnen...JÄVLA SMÅBARN !!! Surkärring blev jag oxå kallad alldeles nyss då jag stanna och sa att man fan inte ska röka... och då tänkte jag skrika nått dumt tillbaka till han som sa det, men sa det aldrig för hans tjej var bredvid..och då skulle hon inte alls bli glad på mig !!

Jag blir bara så jävla arg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH BOWLA FICK JAG INTE HELLER GÖRA IDAG :/ SKIT OXÅ !!

men fick iaf träffa den bästa och underbara vännen man kan ha MADDE <3 och sillen och några av hans roliga kompisar =) haha, Hoppas iaf ni har en bra kväll...

Nu ska jag gå och äta chips eller nått !!!

skit arg känner jag mig !! önska bara att man kunde prata med dig ! mewn men...


/ Linda *

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nämen :/ nej det är så äckligt att röka, fy!

Nej vad tråkigt att hon svek, men du kan alltid komma till mig och röja :D blev verkligen överraskad när du kom :) hihi! Kul att se dig en stund :D <3

2009-03-15 @ 13:35:32
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0