- över !

nu är denna jobbhelg över med...Känns bra, men jobbade ju med de bästa i helgen så allt gick bara bara fiint =) så det känns underbart bra =)


Blir  nog en träninsgfri vecka för mig nu, baby har sagt att man ska ha sånna ibland.. =) jag lyssnar alltid på dig ! och så är jag lite sjuk med..Förkylning och allt sånt som hör till det ! men kanske spinning på torsdag om jag mår bra..men gör säkert inte det som jag känner nu !


hoppas på lite te mys i eftermiddag, skulle vara kul =)


Nu är det städa som gäller, ser ut som skit i min lägenhet nu, men har inte haft ork till att göra nått hela förra veckan, har haft så ont i kroppen och inte mått nå bra alls på alla sätt...


Tack baby för att du finns, skulle inte klara mig utan dig !
Tack elin för samtalet i lördags =) tack tack  ! vi måste prata lite mer snart ! 

snart ETUNA, =) jag längtar, vill härifrån nu bara.. 
men kommer sakna den bästa och sen han som jag tycker om att prata med =) <3


nej nu vare bädda rent i sängen och sen städa, sen handla och sen laga mat ! =) och baka en kladdkaka kanske =) till te myset =) får se om jag hinner..


Den som vågar, vinner allt om man har tur !
så våååga nu då, du vet att du alltid har mig ! =)

ska nog ta och åka till ikea i april nån dag, för hinner nog inte i mars..så om nån vill följa med så är det bara att säga till...


KRAMAR till dom söta ! 

/ Lindaa *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0