- Mycket tankar nu !

har inge motivation till att jobba länger, vill inte gå till jobbet, det är inge kul längre :/ Hoppas bara på att det vänder snart och att det blir kul...


Du vet att jag bryr mig så himla mycket om dig, du vet att jag alltid skulle ställ upp på dig och alltid finnas här för dig, men ändå beter du sig som ja jag vet inte vad jag ska säga...jag orkar inte bry mig längre snart...:/  vet att du har det  jobbigt men ändå..så jag hoppas allt ordnar sig =) du betyder mycket för mig !

nu är det mycket dåligt..
TUR ATT Madde och ___ finns ;) inget namn då är det ingen som behöver veta nått, bara madde som vet :) och det är lika bra såå =)

Nu är allt bokat =) yess får äntligen åka bort lite, Hälsa på älsklingsmoster =) ska bli såå skönt och kul ! 1-4 april =)


Nu ska jag gå till min bästa vän madde och se på Greys anatomy eller hur det stavas och sen ska vii se på film =) Jag är ju ledig imån =)


Saknar dig !


<3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

hihi :)



tack för en underbar kväll igår :) du är bäst <3

2009-03-05 @ 15:52:49
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0