- lunch med mamma !

idag blev det lunch med mamma =) kina så gott =)
sen ner på stan en sväng, shoppade lite grejer =) vill ha nya kläder hela tiden, vill alltid köpa grejer, vill alltid köpa nya underkläder, men nu får jag inte köpa några mer nya denna månad iaf.. haha =)
Har iaf köpt en present till min bror nu när han fyller 20 den 22 mars =) skönt att de är avklarat !


nu är jag helt slut, så hilma trött i hela kroppen..blir lite träning ikväll, sen hem och vila på soffan !
har ju en hel jobb helg att se fram emot..inte kul :/..


- Nihil lacrima citius arescit !

- Ab imo pectore <3


- Fides, spes, caritas, maior autem horum est cáritas !


- jag önskar att.....                           <3




- SAKNAR DIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0