- lite si sådär med det mesta !

Då är jag framme vid jobbhelg igen, känns väl inte så bra..känner mig kanska trött i kroppen..

har iaf fått mig liten kick idag då man kan köra hur fort man vill med skotern =) yeeeah, var nyss hem en sväng till toftbyn och fira brorsan lite =) så passa på att ta mig en skotertur då...wiiiie, =)

vi prata lite om att dra utomland vi tjejkusiner på mammas sida och våra mammor =) hoppas på det jag !! skulle vara mysigt och kul :)

- tror jag håller på att bli lite sjuk med :/ men men det är bara att bit ihop och hoppas på bättre tider...!!


som sagt var jobbhelg, så vet inte om det blir nått mer än jobb...
kanske hitta på nått imån kväll om nån vill !!!


Och GRATTIS till dig ! =)


Nu äre tv mys =)


/ Lindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0