- hejsan !

Då är det lördag och jag bara sitter här, vill göra nått...men har inte så stor lust till nått känner jag !
är inte frisk än :/ det är så jobbigt att inte må bra..hur jävla lång tid ska de ta till att bli frisk ?? allt jag gör är ju att vilar..men det verkar ju inte hjälpa..

ikväll blir det jag och tvn och datorn då som alltid, som det ser ut nu..
men är ju bjuden på fest hos sara och vill ju gå, men frågan är ju om det är värt det om jag kanske kan bli ännu ´sjukare efter det ?? det är ju det man aldrig vet ! så svårt !
eller så får jag hoppas på att man får lite besök ikväll, skulle ju inte vara helt fel..;) isf får jag ta tag i den saken.. =) men jag vet som sagt var inte vad jag ska göra än !



måste ta och äta någon mat idag med, men orka laga !


något kul på tv idag eller ?? Robinson är ju ikväll, men jag tyckte inte det var så kul sist..men men !

ska ta och ringa pappa nu och kolla vad som går på tv ikväll =)

Ha det så bra ikväll nu alla =)

Nästa helg smäller det iaf =) du äre fullt össsssssssssssss =) <3



/ Lindaaa*



jag älskar dig <3
snart kommer jag ge upp, hoppas du förstår det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0