- Grattis =)

- Till en snäll, trevlig och rolig person, GRATTIS SILLEN =) på din 22 årsdag, hoppas din dag blir bra =) och tack för smörgåstårtan igår =) du sov ju redan när jag gick så tror du missa allt jag sa..Hoppas du är piggare idag =)

________________________________________________________________________________________________

kul att se dig igår  ; )



igår hade jag en mysig kväll =) <3


idag blir bara vila, som hela helgen =) men känner mig mycket piggare nuu =) har druckit så mycket vatten i helgen, hoppas det hjälper och är bra, sovit lite dålig inatt..har hostat så himla mycket !!


<3 mitt hjärta till dig <3


/ Lindaaa *


Kommentarer
Postat av: sillen

tack hörru du !!

2009-03-29 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0