- bakat =)

nu har jag precis bakat klart =) hoppas bara det blir gott, inget man kan veta än :) för har inte smakat..haha =)

hoppas på att se en film med madde eller nått sånt ikväll =) är ju ledig imån =)

jobbat 7-13  idag, skönt att komma hem tidigt !
LEDIG DAG IMÅN =) jag längtar efter att få sova lite längre än halv 6..=)

imån måste jag städa, det står högst upp på listan om man inte räknar med sova =)
kanske ska laga en paj imån =) tacopaj :) mums =) ! men måste då gå och handla och det var ju jobbigt..haha =)

har fått massage på jobbet idag =) såå sköönt !


- Om du är Glad och jag är Glad då är allt bra =)..

snart snart snart ;)



/ Linda

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Film blir det :D och popcorn tänkte jag också fixa :D mumsigt! ses om 2,5 timmar :) puss!

2009-03-09 @ 18:17:16
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0