- jag älskar dig !

Du och jag, alltid vi två :) <3 vi hör ihop det bara är så ! <3 och kommer alltid att göra, för med dig ska jag gifta mig, jag som inte ens vill gifta mig :)

men för tillfället känns allt bara för jävligt ! :/ men men, hals och förkylning hindrar mig från att träna så man blir ju förbannad och får ångest :/ träna är ju mycket av mitt liv livet :) det har vi gemensamt :) man vill ju få bort lite fett och bli vacker :)
men viktigast är ändå vad du tycker och du tycker jag är vacker och älskar mig så det är allt som betyder nått !

de senaste dagarna har jag mest bara tänkt på tattos :) inte kunnat sova för har så mycket ideer :) så det kommer nog minst bli 4 till :) en på benet/foten, en i nacken, en på sidan, en på handleden :) och kanske en i svanken..men tänker inte berätta min planer om vad jag ska ha vart, för då kanske nån snor min idee och det vill jag inte vara med om..har en tatto bild som jag ska ha men vet bara inte vart den ska sitta..
Har iaf en tid bokad nu, så en till blir det snart :)
I like it =)

fotboll har alltid förut varit mitt liv, men den delen har helt ramlat bort, inte det minsta uintresserad nu eller jo kan ju kolla på sverige lite då och då och på kompisar som spelar och man kan ju få lite sug ibland..men inte så man vill börja ! Men Torres kommer alltid vara min stjärna <3 den bästa spelaren jag vet ! =) såg han spela lite igår förresten :) alltid lika kul!

tror jag tar och bjuder på en bild med eller kanske två om ni har tur :) snäll som man är..


        min stjärna ;)






/ Liiindaa *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0