- Bio med favvisen =)

har varit på bio nu på kvällen med min underbara kusin =) och filmen var bra oxå :) mycket skrat och det var kul och bra..

är ledig imån :) underbart hoppas då bara på lite sol =)

gårdagen bestod av jobb sen mycket mycket träning =) och sen sist och det bästa MYS !

och nu är det bastu i lägenheten som vanligt :(

måste oxå säga att i söndags var det minigolf med mats och mia och gissa vem som vann =) jo JAG jag krossa dom :) haha..så nu antar jag att dom ska ha revanch någon dag här framöver =)  och då måste jag vinna igen, det är ju det bästa =)


du och jag mot världen... <3 har jag bara dig så har jga allt, kom ihåg det, tror inte du fattar det..fatta det !



jag tror jag ger upp snart......................................................................................................

ser ut som hell i mitt kök oxå, men orken finns inte, kroppen har lagt av..så nu måste det sovas och ta tag i det imån..:( bläääää...


=) _ _ _   _ _ _ _    _ _     _ _ _ !!!!!!


/ Lindaaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0