- BASTU,

fy det är så varmt i min längenhet !! bastubad :(  så jag vill flytta, och nu så ska jag ta och sova kommer ju aldrig att gå !! blääää...

men jag älskar sool så :) haft en sån underbar helg..varit i toftbyn och umgåtts med mamma hela helgen :) och en bror har varit hemma med...så lugnt och skönt :) soolat och bara vilat och tagit det lugnt =) det gillar jag !! bara en person som jag saknat så himla mycket...!! den finaste som finns =) den jag älskar <3

nu väntar en vecka med massa jobb, :/ jag vill ju vara ledig och vara hemma i det fina vädret :) men har ju iaf semester i 2 veckor 29 och 30 som jag ångrat nu att jag inte tagit 3 veckor ! om jag ändå vetat att det inte blev nått utomland i augusti, det känns inte alls bra ! vill ha 3 vecor ju :(

nu är det dax att ta upp träningen imån med :) ska bli så skööönt :) har varit lite småsjuk i lite mer än en vecka nu och inte tränat...MEn nu är det DAX =) och det är härligt =)
har ju ett mål här i livet =) och i det ingår 2 saker ! =) vilka 2 det kan ni ju få lista ut själva ;) om ni kan...

nu väntar sängen ! härligt :)

sol sol sol sol sol sol =) det älskar jaag ! =)


/ Liinndaaa *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0