- Vill inte jobba på måndag !!

nu närmar det sig måndag och min semster är slut då :( vill ha mera semster..känner mig inte alls utvilad nu, så hur ska det gå att jobba snart..

mycket kommer att hända i augusti eller jag ska ut och flänga runt lite :) det kommer bli kul :)

Imån ska jag ut på krogen och shaka lite med :) mycket kul ska det bli..Hoppas Emma följer med mig och jossan ut :)

Hoppas på Göteborg och sthlm snart :) men vem vet ! ;)

I toftbyn har jag varit mycket på min semster, så imån bar det av hem till min lägenhet :) den måste ha saknat mig :)

imån ska vi hem till farmors Harry och äta glödstekt sill :) såååå GÖTT :) mycket mycket salt !!


- Saknar mitt hjärta, mitt allt <3 Hoppas allt går bra nu ikväll :)
- Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0