- SOOOL och nu beachen =)

så skönt med sol :) sola lite imorse och nu är jag inne en stund och ska snart ner på beachen och pressa lite till =)

åå va jag längtar tills ikväll och imån :) ska blir så underbart kul :)


- underbar kväll igår <3 tack för att du finns =) och ikväll kommer bli minst lika underbart =) <3 love !


jag älskar SOOOL och det är så skönt med fint väder =)

- har nyss varit och shoppat jordgubbar, kiwi och vindruvor till bålen imån =) så nu är allt fixat =)
det enda jag inte vet nu är vad jag ska ha för kläder på mig, har så mycket att välja mellan..och mer vill jag ha =)

längtar tills frisören imån =)

ååå vad jag längtar efter mycket...


den som väntar på något bra väntar aldrig för länge ;) hihi


/ Liiindaa*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska verkligen njuta av solen nu när den äntligen är framme ;D

2009-07-17 @ 15:42:24
URL: http://sommaruppdraget.blogspot.com
Postat av: Linda

japp det ska vi göra rebecka :) mycket sol nu hoppas jag på :)

2009-07-17 @ 16:33:24
URL: http://lindastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0