- SEMESTER =)



åå så skööönt med semester =) så nu ska här bara njutas för den lär väl spring ifrån mig och så snart är man tillbaka på jobbet ! bläää, villl ha längre semester än vad jag har :)

längtar lite till september nu då händer det grejer =)
Sen längtar jag till November då det blir Gran Canaria :)

igår var jag till Malung en sväng på dansbandsveckan..haha :) jag som varken kan dansa eller är så intresserad av sån musik...men det var kul =) folk dansade så olika så ibland bara skratta vii..haha !
så kom hem vid halv 4 inatt och började jobba kl 7 imorse...så var lagomt trött...!
är fortfarnde lite trött fast har sovit lite middag =)

ååå snart Lördag och det innebär först FRISSAN och sen FEST !! =)=)=)=) jag längtar !¨
Imån blire soova, vila och inhandla det sista till festen och fixa lite !!

Nu äre snart MYSSSSSSS <3

Mycket glad nuuu, SEMESTER =)

/ Liiindaaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0