- jobb, jobb men snart semester =)

yeeeeeees har bara 2 dagar kvar på jobbet nu innan semestern :) sååå skööööönt !!
så snart får det fina vädret ta och komma =)

imån blir det till att åka till malung :) och hur det kommer bli har jag ingen aning om..!

börjar jobba kl 6 imån, måste bara orka upp...försov mig i måndags..så fick lov att ringa efter skjuss..haha ! inte bra att fölrsova sig eller...:/

sen jobbar jag 7-13 på torsdag och sen blir det mat och fest planering för fullt =)

FRISSAN på lördag oxå :) det behövs jätte mycket kan jag säga..ser helt risig ut i håret nu :/ men dte är snart fixad..så man blir lite snygg i hååååret =)

kom nyss hem från stan, har varit ute och ätit med sofii :) så kul att träffa henne och mer blir det av det på lördag :) det gillar viii :)

nu blir det snart soooova !


- Hjärtat <3

/ Liiiindaa *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0