- Grattis till mig :)

ja idag fyller man 22 år då :) oj vad tiden går fort..

- MIN DAG IDAG :)

nu håller jag på och fixar med mat och efterrätten tills släkten kommer vid kl 4 :)
och ikväll hoppas jag på mysss <3

- oxå ett stort grattis till mina söta vänner malin och ida som fyller samma dag som mig =)

nu ska jag duscha och sen fortsätta med allt :)


Imån åker jag och min mamma till min älskade moster KATTA !! <3
då hoppas jag på att man hittar nått kul att shoppa, alltid så kul att gå är i deras köpcenter och på stan där :) och så hoppas jag på en middag på min restaurang :)
mys ska det bli :) Plocka kantareller ska vi oxå göra :) hoppas det finns mycket kvar :)

Puss o kraam :) / Liiindaa *
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0