- En mycket bra dag :)

min födelsedag har varit mycket bra :) mina släktingar älskade min mat och min bakelse som dom kalla den :) får se om jag lägger upp en bild på der sen :) för orkar inte lägga in bilderna på datan just nu :)

fick en ny damsugare som jag så gärna ville ha :) såå tack familjen :) fick oxå ett kubbspel av brorsan och ett presentkort på Gina av den andra brorsan :) såå bra ! så nu hoppas jag bara att det finns nått snyggt att shoppa :) fick oxå lite annat smått och gått, snygga saker :)


Imån bär det av till staden jag tycker om :) ESKILSTUNA !! SEMESTER det gillar jag :) och SHOPPING hoppas jag på :) skulle behöva nått nytt även fast båda mina gaderober är fulla typ..haha :)
- kommer sakna dig sååå mycket hjärtat <3


god natt nu måste jag sova :) ska ju åka vid 9 imån bitti !!

/ Linndaa *

- Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0