- Måndag !

ja nu är det ny månad igen..tiden går så fort..Jag vet inte riktigt var den tar vägen, det känns som att den springer ifrån mig och står stilla !!

i lördags var det iväg till romme alpin och äta med jobbet ! det var trevligt ;) Mitt bord hade då helt klart roligast =) sitter man med dom som jag gjorde så kan man inget annat än att skratta ! haha ! en helt klart underbar kväll..hela kvällen var såå bra =) tack ni som gjorde den underbar !

har bakat muffins idag =) glömde ju att köpa en spritser idag :( skulle ha någon chokladkräm i dom ! det låter gott så jag får fixa det imån ! after eight muffins blev det oxå =)
Så ska bjuda några på mammas jobb imån tror jag och så får bror ta med sig några till hans jobb =) Brukar ju bjuda dom på hans jobb om jag bakar nått ;) måste ju fjäska lite där så man kanske kan få ett lite billigare hus sen när det är dax för sånt i mitt liv !!
 
Städat och tränat och jobbat har jag oxå gjort idag =)


Finns alltid här för dig <3


Kommentarer
Postat av: sillen

mig bjuder du då aldrig över på fika !

2009-02-04 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0