- Lördag !

vakna vid 12 idag gick upp och sen ut och gick en promenad med mia !!

sen bara vilat på soffan..och nu kan man ju undra vad som händer i kväll, säkert inget speciellt ! så blir väl tvn som vanligt !!

nästa lördag tycker jag utgång =) då har alla fått lön och då blir det perfect eller hur

snart kommer emma en sväng till mig, hoppas jag...hon skulle komma hellan 4-5 och klockan är nu snart 5 ju :/ skulle vara kul med bowling ikväll eller någon dag tycker jag =) var så längesen jag bowla nu !!


skönt med helg, allt jag tycker nu !! =) vill inte jobba mer..vill ha semester hela tiden !! måste nog ta och ringa moster nu och kolla hur det går med hennes flytt !!!

nu kom emma så nu ska jag sluta !!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0