- kl 01.33

sitter jag här och tänkte skriva en rad eller två =) lite sent är det allt, men kom precis hem från madde, vi har sett på film =) tyckte den var helt okej !! dom är så sööta så jag blir KÄR !

idag har det varit mycket =) Först fick jag bilen av mamma kl 7 imorse sen sov jag 2 timmar till, sen åkte jag och handla på ica maxi och sen åkte jag till city gross och handla lite med...sen hem och fixa och dona, laga lite lunch och diska..
Sen blev det kupolen med miaa, där hitta jag lite smått och gott ! =) köpte nya hängare till badrummet, skit snyggt blev det =) riktigt händig är jag oxå eller inte ;) haha..

sen bar det av hemmåt och fixa lite med maten som jag ska bjuda på imån =) Hoppas nu bara att den kommer smaka bra ! måste bara fixa klart den imån nu =)

Sen ska jag snart tvätta med..typ om exakt 8 timmar kl 9-11 så borde nog krypa ner under täcket och drömma en smarrig drömm eller nått och vakna upp helt utvilad och pigg imån =) det vore nått det, men vet ju att jag kommer vara döende när klockan ringer kavrt i 9..men men !!

har oxå satt in rhodos korten i ett album =) så underbart, längtar så mycket tillbaka, så himla brun jag var på korten så jag ville ju grina..nu ser man ju ut som snön..och det är illa !! så illa... vill till värmen nuuu, skulle vara så underbart skönt att komma bort lite med..och mysa lite i värmen =)

penn jäveln som jag skrev med var en silverpenna som man skulle skaka och så skaka jag nu och fick silver överallt :( Fan oxå..på mina svarta byxor mitt svarta linne på datan händerna ja överallt...:( skit oxå !! hoppas bara det går bort på kläderna imån !! annars har jag förstört dom..mina bästa mjukisbyxor !

En sak kommer jag aldrig att förstå...vad vill du egentligen ?? jag fattar ingenting !! men men det är väl så livet är !!

Nej nu måste jag sova..klockan bara går och går !!

- GODNATT !! =)

/ Linda
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snart är det matdags :) lite nervöst att träffa hela din familj ;) haha! maten är säkert jättegod! :D

2009-02-28 @ 11:56:03
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0