- jobbigt !

igår var jag ner till sofi och såg på melodifestivalen..jadu vet inte vad jag ska säga om låtarna...
Sen fick jag lov att ta farväl av emma :( det var jobbigt !! hon åker ju tillbaka till australien på onsdag och jag hinner inte träffa henne innan dess tror ja iaf :(..känns inte så kul..men men !!!

nu är det söndag och jag gick upp kl 9 =) haha...fattar inte hur jag kan vara så pigg då....men har nog aldrig sovit så mycket som i helgen känns det som...gick ju upp kl 12 igår och gick nog och la mig innan 12 dagen innan med...=) hihi..

skulle vilja ner på stan en sväng idag, för tror väl den har öppet..och tråkigt väder har vi ute med...snö snö snö sön !! nu får det vara nog med snööö !!! VILL HA VÅR OCH SEN SOMMAR !!! =) ELLER VILL HA SOMMAR NUUU...=)


nu kollar jag på skidskytte =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0