- ja vad ska man säga !

skit jobb idag iaf, råka göra bort mig välfigt mycket så kommer få sota för det imån :( jävla skit oxå !! så nu vill jag inte gå till jobbet imån, man kankse ska vara sjuk ?? men det har jag ju aldrig i hela mitt liv varit från jobbet så..nä fy och blä ! Du måste hjälpa mig imån, annars går jag under...

och så jävla irreterad på en tant med !! om jag har precis städat så kommer hon och lortar ner och sen bara går därifrån !!! kan man aldrig städa efter sig själv på detta ställe eller ????

nu bara klagar jag för jag känner mig irriterad :/


Har iaf tränat idag med madde och det var sköönt =)



så kallt är det i min lägenhet, fryser jämt känns det som !!! håller på att frysa ihjäl !


villl åka till eskilstuna nu och min moster =) så bra där alltid, saknar det !!



Nej nu vill jag bara att det ska bli så som jag vill, och du vet hur...så se till att det blir så snart med !!!!! =) annars vet jag inte hur det kommer och bli !


har en lång dag imån..så måste nog sova lite nu ! få en skönhetssömn som det heter..Drömma mig bort i nått härligt eller nått ;) hihih...


Pussss / Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0