- Fredag den 13 Februari !

JObbat hela dagen 8-17 ! var i dieten, och det gick bara bra ! så jag är glad, gruvade mig ganska mycket innan...men jag vet att jag kan ;) hihi..eller dom flesta andra verkar då iaf tro på mig =) och det känns bra ! Vissa är bara så bra och snälla ! andra vill man bara ibland berätta för hur jävla dåliga dom är..men sån är ju inte jag så gör ju inte sånt !

imorse när jag skulle gå upp så fick jag ett sms om att jag kunde få skjuss till jobbet ! tack för att du alltid är så snäll mot mig, hämtar mig om du har bil när vi ska jobba !  =) så snällt !!

sen blev det systemet med madde ! och nu sitter jag och madde här och ska snart göra fruktsallad ! =) och se på lite tv !

I drömmen vågar jag mycket mer, än i verkligheten... !


Nu ska jag färga maddes hår =) det kan bli vilken färg som helst ! haha, men vi hoppas på den som vi vill =)

imorgon vet jag inte vad som händer...;)


Pusss o kram / Linda

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du vet ju visst vad som händer idag ;) hehe :D

2009-02-14 @ 14:53:56
URL: http://www.nogg.se/maddefnkr
Postat av: Madeleine

Jag har den sötaste och bästa vännen i världen!! :D <3 Du är den bästaste!! :)

2009-02-15 @ 18:36:09
URL: http://www.nogg.se/maddefnkr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0