- FEST !

Sillen tycker jag är dålig på att uppdatera min blogg så ska ta mig i kragen och försöka uppdatera den oftare så du får nått att läsa...haha =)

Igår var jag så himla trött ! jobbet var jobbigt och jag kännde mig inte alls på humör till nått..så skulle bli skönt att åka hem och bara ligga på soffan på kvällen och vara se på tv och sitta på datan eller nått !!

men så blev ju inte fallet ;) haha..Madde ringde och sa att jag måste komma på fest hon var själv med killar och ville jag skulle komma..så vad gör man inte för henne, =) efter man hade fixat till sig lite och så, så tog jag min baccardi razz och gick dit =) och ja sen får kvällen tala för mig själv..haha =) riktigt roliga människor måste jag säga !!

Och slitage (etage) spelade jättebra musik faktiskt !! inget jag trodde dom kunde, men kul var det !


Så idag är jag ännu mer trött ! och vet inte hur jag ska klara av kvällen, MIN EMMA LARSSON har ju kommit hem från australien igår så måste ju träffa henne =))

nu blir det vila några timmar och sen måste man vara pigg !!

ha det så bra !! =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, tack för en sjukt rolig kväll! :) Ja visst är dem roliga :D haha!

2009-02-07 @ 15:55:12
URL: http://maddefnkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0