- Äntligen !! =)

jaaa nu är det äntligen helg =) som jag har längtat =) äntligen helg, äntligen ledig =)

nu har jag nyss lagat lasagne =) och den blev jättegod =) så bra att jag lyckades =)
så jag kanske ska ta och bjuda mamma och dom och farmor och harrys på det nästa helg då, för då är dom bjuden på mat hos mig =) snäll som jag är..haha ! mamma tyckte att det var på tiden att dom fick komma och äta hos mig och ja det håller jag väl med om...Mamma tyckte i helgen men det tyckte jag var för väl på, måste ju planera lite och handla...Så det får nog bli lasagne och till efterrätt Kladdkaka eller banankaka =) det blir nog bra det hoppas jag =)


Nästa vecka låååååång ledig =) yeeeeah !! 


Lööööön på fredag nästa vecka jag längtar och då hoppas jag det blir kupolen med assii =) <3
Hoppas oxå på Ikea med madde typ då på söndag kanske ? eller ja nått !! någon dag under helgen hoppas jag på iaf !

nu är jag bara allmänt trött och slut och så längtar jag efter dig !! <3


SNART TRÄNING =) !! inget man får glömma ! träna bör man annars dör man ;)


hoppas du förstår att det kan vara försent en dag med...!! jag vill verkligen och det vet du !!! =)


Kanske ska ta och se melodifestivalen imån, har ju inte sett en enda deltävling iår så har ju ingen aning om vilka som är med eller vilka som har gått vidare eller nåttt !!!



Pussss och Kraam / Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit en riktig hårdbloggare du! jag läser flitigt ska du veta ... hähä

2009-02-21 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0