- underbart fin dag :)

hej å hå soool idag :) blev ner till beachen och sola lite och spela volleyboll :) kul var det...måste göras om snart gott folk :) lunch med mamma på stan idag med..:)

ååå vad jag lider med dig emma min fina vän !! förstår att det är ett svårt och stort beslut i ditt liv, och tyvärr kan jag inte säga vad du ska göra...det är bara du som kan bestämma och jag stöttar dig i vilket du än väljer :) är alltid på din sida <3 snart åker jag till henne med..Göteborg nästa helg :) ska bli galet kul :)

nu är det gymnmet som gäller..:) jag lovar att jag är redo för beach 2010 sen :) då jäklar ;) lite mer finputsing till iår bara..men är mycket nöjd med mig själv nu..och träningen går som en dans :) jag märker det.. !! SUPER SKÖNT är det !! fast är lite tråkigt att träna själv..men men så är det ju..

nu väntar step på mig snart :) ska bli så skööönt att svettas lite, för man har ju inte svettas tillräckligt idag ;) haha..Sen efter det får man ju mysa med världens bästa ;) <3 jag kan bara säga en sak, TACK för att du finna :) <3

jag undrar nu bara vart är mina skattepengar ??? va fan dom måste ju komma snart, pappa hade fått sina idag..men vart är mina :(..

lite disk nu då sen hoppa på cykel och dra :)

ha det bra gott folk :) JAG BARA ÄR SÅ GLAAAAAAD :)


/ Liindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0