- S K I T !

jävla olearys, för nu får jag lov att betala tillbaka pengar till skatten istället :( jag som var helt säker på att jag skulle få pengar så hade planerat efter det..så nu blir det tufft, ska ju till göteborg nästa helg, stockholm helgen efter och det kommer ju kosta hur mycket som helst :( och sen stockholm igen men det kommer inte kosta så mycket iaf..sen har jag min kamera som jag ska betala oxå och så ska jag tatuera mig..det här lovar inte gott för mig :( det blir inge mer shopping nu på någon månad, det kommer jag aldrig att klara och sen får jag ata snålt och inte slösa..måste ju försöka med det :( men det känns inte alls kul..
VA SÅ GLAD IGÅR men nu har det vänt :(

aja imån blir jag glad igen :) då får jag lite posetiv energi, Då blir det FREDAGSMYS :) <3 love love love ;)  Du är allt <3

kul att det är så fint väder nu när jag jobbar :( Fy ! vill vara ledig..

de flesta bloggar jag läser så är alla så deprimerade och allt är dåligt..så blev lite så för mig nu med !

det finns bättre dagar,

men jag ska väl inte klaga jag dör ju inte utav att få betala tillbaka 288 kr men men, det känns bara usch..

Nu väntar disken på mig !!

jobb 8-17 imån då,

/ Linda **



Kommentarer
Postat av: johanna

du är inte ensam om det kan ja lova ;P jag skulle ha betalat tillbaka typ 3000 pga olearys, men fixade till de så de bara blev 1000, men endå ;P du kom lindrigt undan ;P

2009-08-07 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0