- lite uppdatering =)

längesen jag tog mig tid att skriva lite här..men egentligen har jga inte tid just nu heller måste ner i tvättstugan, är duktig idag =) och hittils har ingen snott min tid eller maskinerna kronglat eller jo förresten fick lov att plocka ur kläderna ur torkskopet för henne som tvätta före mig..man blir så less..!!

har någon minut på mig nu att kladda ner lite skit..haha !

storhandlat idag =) skönt det behövdes, fick låna bil så då blev allt mycket lättare..Ska snart hämta mamma och sen ska vi åka till borlänge en sväng och sen på kvällen står STEP på schemat :) helt underbart kul som helst..mycket trevliga personer som går på det med..Stämningen är otroligt bra :) det gillar vii :)

Igår hade jag en härlig kväll med jossan och sen janina oxå :) riktigt underbara tjejer det där :)
Först åt jag och jossan på harrys och sen blev det till att shaka loss ;) YEEEAH ! kul kul !

- Saknar dig <3 tur det finns telefon hjärat !

Elin är oxå mycket saknad och Emma !! <3

nu är det tvättstugan och sen städa ikväll efter träningen :)

Ha en fin dag !

/ Liiiindaa *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0