- jag och 21 myggbett :(

fick 21 myggbett igår :( fy va jag inte är glad nu...dom kliar och håller på...har alla på benen..fick lov att åka till apoteket idag och köpa någon salva så nu svider som inte alls..
SKar mig oxå igår mellan tummen och pekfingret med spetsen på kniven och det gör så himla ont :(

SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL idag :) så himla skönt..min sista semesterdag så har pressat lite idag..men blev iaf inte så brun..

nu ser jag fram emot 2 resor till sthlm och till göteberg om 2 helger hoppas jag :)
och sen september och min tattoo :)
måste boka en till tid oxå för ska ha en til med :) vet exakt vad, är mer sugen på att göra den först innan den andra ska kolla med tatueraren om det går bra :) spännande ska det bli..blev helt kär i den tatueringen när jag såg den, men ska inte ha den exakt som den andra personen utan ska göra om den lite så det blir min :)
åå blir så glad när jag tänker på det :)

Ja då var min semester slut då..men livet går vidare så bara att jobba på..

igår mådde jag skit, du fattar verkligen ingenting men nu känns det lite bättre iaf..

om alla byggbett kunde försvinna redan nu då !! dom är så fula !!

nu ska jag ta och vila lite börjar jobba kl 6 imån och har aldrig gått upp så  tidigt på mer än 2 veckor nu !!


/ Lindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0