- helt slut !

kännde mig helt död igår när jag kom hem från stockholm, shit tog mig 2 timmar att gå hem..hade så ont överallt..så fick lov att vila hela tiden och så fick jag lov att gå in en sväng på gina oxå..dit orkade jag bara gå..och sen fick jag lite ny energi där inne så jag tillslut orkade hem..eller iaf till affären så jag kunde handla lite mat..

känner mig inte pigg idag heller, hade massage på jobbet och jag har aldrig haft så ont som det gjorde idag :/ känner mig inge vidare nu heller tyvärr..

Nyss lite mysssss <3 och det uppskattas då man mår skit !! tack finaste !

nu väntar sängen...måste ju till jobbet imån oxå och hela veckan ut typ :/ orken finns inte längre ! har ju jobb helg nu med ! inte bra..

jag har bestämt mig nu att sluta vara snäll..ingen som är snäll tillbaka iaf..är bara snäll mot dom som jag vet ger nått tillbaka..punkt !


det känns som vanligt, inte bra !

god natti !

/ Liiiiiindaa *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0