-Göteborg =)

ligger nu i emmas soffa och hör på henne som svär och håller på, hennes katt har kissar i hennes nya säng så hon är helt galen här och ska slänga ut katten, jag håller med henne..så synd om henne..nu vet jag varför jag inte har djur !

tågresan gick bara bra, träffa en jättetrevlig tjej som klev på med mig i falun i morse som oxå skulle till göteborg, så vi kunde ha lite sällskap..men typ ingen av oss visste vad vi skulle..haha :) bättre att vara två än själv iaf :) tack tjejen :)

det blev till att gå runt i nordstan med :) mycket affärer och samma kommer flera gånger..har bara shoppat en tröja för 49 kr :) mycket duktigt av mig, hoppas nu bara att dom får in en rosa oxå, för ville ha den med men dom hade inte min storlek just nu..men jag har oxå betalat startavgiften för rosa steget som jag och emma ska gå imån på 7.5 km..sen imån kväll blire ut och äta och sen kolla runt och se hur göteborgs nattliv är :) blir nog mycket bra :)

snart ska vi se en film bara emma är klar, själv är man lat och ligger här i soffan med mycket katthår så mina leggings är inte så fina :/ men men..

saknar dig hjärtat =)

ha det så bra alla nu :)

/ Liiinda

Kommentarer
Postat av: peterj

álltså linda nu får du skärpa dig...du kommer hem mitt i natten och bara tror du kan göra vad du ville...full och odräglig stampar du rätt in i.va i hela fridensnamn sysslar du med...gå lek med emmma och dom 2 katterna som jagar era husdjur

2009-08-16 @ 02:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0