- varför har jag aldrig någon tur i nått ? :/

igår så blev jag väldigt besviken och nere..:/ skulle åka och kolla på en bil men hann inte ens åka dit innan den blev såld..skit alltså, vill verkligen ha en bil...men med min tur så lär jag väl aldrig få det och inget annat heller..oturen verkar ju aldrig vända..:/

nu kollar jag på oc :) så bra, har börjart om från säsong 1 nu :) lånar boxar av assi :) så snällt..


nu ska jag snart iväg på step :) underbart :)


underbar dag idag, kunde inte varit bättre :) tack :)



jag är så glad att du finns, ingen kan få mig så glad som du :) tack..
- jag älskar dig !


/ Lindaa*

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Synd den blev såld :(

2009-04-16 @ 20:56:12
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0