- turkland :)

haha, blir nog en resa till turkland i slutet av augusti hoppas jag med jossan och sara :) skulle vara trevligt iaf :) men inget helt bestämt än..
Vi måste ju hälsa på turkarna lite..haha :)


igår vare röj :) singstar och allt :) fullt ös men inte riktigt medvetslös ;)


har nyss varit ute och gått med mia..så klart så valde hon bara uppförsbackar...så jag var ju helt död :) haha..men det var skönt att ut lite..annars känner jag mig bara trött och slut idag..

beställt några bikinisar nu med :) så vill dom ska komma snart så jag får prova om dom passar :) hittat en så snygg på hms hemsida med..hoppas att den kommer ut i butiken så jag kan prova och köpa den nu..
I sommar ska vi ju vara snyggast brudar och äga beachen här :) eller hur ?? jag längtar :)


OC hela dan :) snart one tree hill :) sen städa och duscha, sen sova..ska ju upp halv 5 imån !

mamma tycker jag kunde cykla ut till toftbyn någon dag och sen hem igen..hon är ju galen :) jag kommer ju aldrig att komma fram..!! men kanske blir så någon dag..man vet aldrig !


I`m moving on =)
and nothing will break me down..
känner mig stark, vet att jag alltid har vissa på min sida och det är jag glad för =) Ni är underbara !

Fick världens finaste och underbarast sms igår kväll :)..man blir så glad ! alltid !
det är bra att jag har nån som gör mig glad :) TACK FÖR ATT DU FINNS ! =)
än vad som händer så kommer jag alltid att vara vid din sida <3 i alla lägen darling !

ska jag skicka ett sms och nu äre One tree hill..

hejdå :)

/ linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0