- trött trött trött.. !

tack sara för den nya designen på min blogg =)

måndag idag och jag började kl 6..jobbigt det :/
och jag fortsätter att se på oc, assi snart vill jag låna säsong 2 :) några skivor kvar på ettan först bara..

Blev träning idag =) sköönt det, sen vart det ut på en prommenad med jossan med :)
Imån ska vi ut på en till promenad :)
imån slutar jag kl 1 :) härligt det, sen ledig onsdag =)
blir en sväng på stan imån ;) måste klura ut en present till pappa ! men frågan är ju vad..

har kollat massa resor idag, hoppas det blir av i november med mostrar och kusiner och i augusti till turkland med lite tjejer..

nu är ja så trött, dax att inta sängen nu ;)

Puss och kram /  L *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0