- sunshine sunshine sunshine =)

SooooooooooooooooooooooooooooL, =) jag älskar det fina vädret med massa sooool =)
Har haft många sköna och underbara dagar nu :) varma och sköna !
sool gör en verkligen glad =)

igår var det 50 års fest, den var kul, och rolig =) och trevligt..kul kul =)
kul att träffa min kusin anna-karins killes familj, trevliga personer !! =)
och moster katta var nog den som vingla mest..hihi =)
i september blir det bröllop mellan anna-karin och rikard =) så då äre fest igen =) och då kanske man ska använda sina kullkläder =) försökte få rikards brorsor att ha maskläder på sig..och dom verkade vilja ha det, hoppas dom kan fixa sånna..=) och assi så ska du med ha kullkläder =) vi får fixa sånna till dig ! haha om du vill ??

idag har jag varit ute på sjön och fiskat lite med familjen och massa andra människor =)
och det gick väl bra, fick någon fisk ! 


imån äre jobbet igen, är inte så sugen...har varit så skönt att vara ledig !! =) 4 dagar, inte ofta jag får vara ledig så många i rad...härligt har det varit !

kul att ha träffa moster massor och söt rita och märta =)


/ Lindaaa *





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hhaa, ja kanske det.. vet inte. Det visar sig hur det känns till bröllopet :P

2009-04-07 @ 18:52:30
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0