- lite dåligt uppdaterat de senaste dagarna !

mycket att göra på jobbet i helgen...och jag är stolt över mig att jag klarat av nästa allt själv och inte alls fått mycket hjälp på jobbet..men blir ändå bara jävligt arg på er att ni bara kan glida runt och typ inte göra nått när vissa andra har mycket att göra..men det som betyder nått är att du tror på mig och alltid är på min sida ! tack du är underbart bra och snäll !

nu börjar tröttheten komma !

mys i fredags :) underbart måste jag säga !


- Nu vet jag vart jag ska göra min nästa tatuering :) har lite ideer på vad oxå men inte bestämt mig än :)


igår var det påskmidda hos sara :) med leta påskägg och allt :) kul kul, och sen krogen för dom och hem och sova för mig !! tack för en bra kväll girls :)

nu ska jag se klart en film som jag börja se i fredags, tycker den var hemsk..den skär i mig :/ men måste se hur den slutar !

snart måste det vara träning på schemat med !

hoppas på utgång i helgen som kommer alla vänner =) ska ni med ??

sitter och tänker lite nu, kom på att jag saknar Linnea och elin mycket...så längesen jag träffa dom !!


natti natti nu ! / lindaaa*

man vet aldrig hur allt blir i livet, men en plats i mitt hjärta har du iaf alltid =) jag är så glad att du finns i mitt liv ! tack jag behöver verkligen dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0