- jag är på G :)

Mot sommaren och beach 2009 =) jag tränar och står i typ hela tiden :) sånt man blir glad av..
ha nån bra låt på mp3 och sen bara ge järnet :) jag är peppad och laddad :)
först hårdträning nu inför beachen :) och sen blire hårdträning i höst inför våran tjej resa :) jag längtar :)

nån som har lust att börja träna med mig kanske ?? man blir alltid mer laddad att träna med nån =)
eller så kör jag på själv och sen ut och går på kvällarna med mia eller jossan..det är skönt det :)

nu är det snart dax för jobbhelg igen !! allt bara går så fort..jag hinner ju inte riktigt med :/


jag vet att du älskar mig ;) haha..självsäker eller vad ? haha..


- vänd inte ryggen till, du vet aldrig vad som händer där bakom då...


imån hoppas jag blir en härlig dag :)
jag ser iaf fram emot den, synd man inte får lön imån...men det kommer på måndag :) och den längtar jag efter..så nu blire ikea vilken dag som helst ;) Elin snart kommer jag, saknar dig söt <3

nu ska jag se på OC, allt jag gör nu för tiden..
- OC, träna, ut och gå, träffa dig, och jobba..det är mitt liv just nu det =) härligt !

/ L *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0