- hemma igen =)

har varit hos moster från onsdag till idag då hon och jag åkt upp hit till mig...=)

shit så fint väder det är i eskilstuna =) bara massa sol och inge snö...riktig vår känndes som snart sommar=) man blev såå glad =)
vi har shoppat lite ; ) och bara myst sen..ute och gått och sånt !!


nu är jag lite tröött !


imån väntar 50 års kalas, assi 20 år och anna-karin 30 år..så måste ta och lista ut vad jag ska ha för kläder på mig !! lite svårt..ingen aning vad jag ska ha på mig !


sånt är livet, sånt är livet,
så mycket falskhet bor det här,
Den man förlorar vinner en annnan. så håll i vännen som du har kär !!!

den låten hörde vi nyss på tvn..=)


nu ska jag och moster snart sova !!

Saknar dig så himla mycket..

/ Lindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0