- bikinisar =)

yeeeah :) nu har jag 4 nya :) sååå kul..:) och fler vill jag ha :)
var ner på stan idag och hitta 2 och sen när jag kom hem hade dom andra 2 kommit, men har lite beslutsångest där..trosorna är lite stora..synd man inte kan beställa olika storlekar på överdel och trosor :/ antingen ska jag skicka tillbaka och bya storlek eller så ska jag beställa igen i en mindre storlek och se om dom blev nå bättre..och om dom inte är det skicka tillbaka dom eller om dom är bra då har jag massa delar..hmm, överdelen som jag har nu är ju bra, så den i mindre storlek kanske itne är det..jag kan inte beställa från internet..haha :) men klänningen jag köpte blev bra :) tur det :)

nu är det OC som gäller...;) kanske ska ta och baka en kladdkaka till bror oxå, måste ringa han och höra..sen ska jag baka kladdkaka imån som jag ska bjuda på, på torsdag :)

Längtar till torsdag :) och tills jag får träffa dig imån :)


och en sak till jag inte får gömma GRATTIS PAPPA :) du fyller ju år idag, sorry att jag inte är hemma men vi tar och grattar dig mer på torsdag och så hoppas jag du blir nöjd med presenterna du fått av mig..:) hoppas dom passa..har ingen aning :)


imån äre träning :)

/ Linda *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0